دیگه برام مهم نیست

ورودبدون هماهنگی ممنوع

اینجابرای دونفربیشترجانیست
دیگه برام مهم نیست
یه مدت نبودم!کلافه بودم دنبال افکارم بودم خلاصه خیل ی باخودم درگیربودم ،داشتم دیوونه میشدم حتی فکرکردن بهش عذابم میداد امادیگه تموم شد دیگه برام مهم نیست آخه مطمئن شدم همه فکراوخیالام درست بوده ولی میخوام ازاین به بعدبی خیال شم وهمه چی رو واسه یمیشه کناربذارم اصل أ که چی میخواد وفادارباشه یانه من که تاآخرعمرم عاشقشم وبهش وفادارمیمونم حتی اگه خیانتش روباجفت چشای خودم ببینم!راستش دیگه خسته شدم ازبس مواظبش بودم ورفت وآمدهاوتلفن هاواس ام اس هاشوکنترل کردم دیگه خسته شدم واسه همین بهش گفتم آزادی هرکاری دلت میخوادبکنی واصلأ ازاین نترسی که من بفهمم!خدایاچرااین مردانمیفهمن اگه مازنابهشون میگیم خیانت نکنن واسه اینه که دوست داریم تن وروحشون فقط وفقط مال خودمون باشه واسه اینه که زورمون میاد قشنگ ترین لحظاتشون روبایه غریبه بگذرونن درحالی که ...

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 12 اسفند 1391برچسب:,ساعت10:57توسط fati |